Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 21 juni 2010

Kerstkaartje


Zo af en toe maak ik ook een kerstkaartje en deze heb ik al zo lang willen kleuren. Ik vind ze leuk en nu kwam het er eindelijk eens van. De indeling van de kaart heb ik van Tiets, waar ik regelmatig even ga kijken. Het strikje heb ik stiekem vastgezet. Het lijkt zo makkelijk he een strikje maken maar je bent er altijd druk mee ze zo mooi mogelijk te krijgen.
Let op de kat, ik heb een Mootje gekleurd. Lief he?
Groetjes van Ageeth

12 opmerkingen:

*Ellen* zei

ohh wat een schattig stempeltje op die prachtige kaart

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een mooie kerstkaart en je stempel is so cute.
Op mijn blog staat een link naar hoe je een template kunt maken, om strikjes te maken, werkt prima.
Het staat in de sidebar.
Je strikjes kunnen niet meer mislukken.

Groetjes jolande

Wendy Koorevaar zei

Mooi geaakt hoor Ageeth, echt heel schattig!
Leuk dat je je katje er in verwerkt hebt, zal ie vast trots op zijn!

Liefs
Wendy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Ageeth, je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat ik hem erbij had gezet, maar nee dus. Inmiddels heb ik hem erbij gezet, maar ik geef je nu gelijk de link, http://www.paperthreadsblog.com/2009/10/movie-mondays.html

Ik vind het ideaal, succes ermee, laat je me weten of het is gelukt en hoe jij het vind?

Groetjes Jolande

Anoniem zei

Een hele leuke kerstkaart Ageeth, je kan ze maar klaar hebben liggen.

Groetjes Jannie.

Thea zei

Hoi Ageeth,

Heel erg mooi gemaakt Ageeth!

Groetjes
Thea

Josee zei

Hoi Ageeth.
Ik ben ook ff op jou blog komen gluren, wat een mooie kaarten zijn hier te vinden,ik krijg er best weer inspiratie door en heerlijk zo'n "werkplaatst", waar je alles lekker kunt laten liggen ;)
Ik ga je ook bij mijn linken zetten, zodat ik op de hoogte wordt gehouden, van datgene wat hier gebeurt ;)
Groetjes Josee

Unknown zei

Such a beautiful card!! Love that image from WOJ!!
As long as you link to us, that is perfectly OK!! Thank you for doing that! So happy you find inspiration in our online magazine!

hugs,
jorunn

Mina zei

wow stunning chrsitmas card Ageeth, I love that woj drummer with those scrummy basicgrey papers
Mina xxx
p.s. your new photograph is fabulous

Agnes zei

Hele leuke kerstkaart Ageeth.
Je kan er idd maar vroeg mee beginnen, dan is het tenminste niet zo stressen aan het eind van het jaar. ;-)

Groetjes, Agnes

Anoniem zei

Hoi Ageeth,
Antwoord op je vraag.
Natuurlijk mag je mijn kaartje gebruiken.
Zo ben ik ook begonnen en ik gebruikte ook veel
Sketch. Doe ik nog wel hoor maar dan geef ik er een eigen draai aan.
Ga het maar proberen hoor. Veel succes.
Groetjes Jannie.

Paola ♥ zei

Deine Karte sieht super toll aus!!
Vielen Dank für Deine regelmäßigen Besuche und Kommentare auf meinem Blog.
Ich freue mich jedes Mal sehr darüber.

Liebe Grüße
Paola