Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 20 juli 2010

Mooi blauw



Hallo allemaal, gisteren dit kaartje gemaakt voor iemand die binnenkort jarig is. Het papier heb ik ooit eens gekocht en vond het zo mooi vanwege de prachtig blauwe kleur. Aan de linkerkant van het schuifkaartje heb ik ruimte vrij gelaten, daar komt straks een persoonlijke tekst te staan. Heb hem verder niet al te veel opgeleukt dat leidt alleen de aandacht van het papier maar af. Tenminste dat vind ik. Heb alleen een bloem gemaakt, heb de randen geinkt en wat kant(lint) gebruikt.
Groetjes van Ageeth

11 opmerkingen:

Jolara zei

wat een schattig, lief kaartje ! Liefs Joyce

*Ellen* zei

prachtig en stijlvol kaartje is dit

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ageeth,prachtig papier.
De andere kaarten zijn ook stuk voor stuk prachtig.
Ben je gelijk gaan volgen.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth,

Wat een geweldig kaartje! Zo schattig en dat papier is zo mooi! De ontvanger zal er erg blij mee zijn.

Liefs,
Wendy

Thea zei

Hoi Ageeth,

Wat een mooie creatie, prachtig die blauwe kleuren daar hoeft inderdaad niet al te veel bij.

Liefs
Thea

Anoniem zei

Wow wat is dit een schitterende kaart Ageeth
Echt geweldig, en dat papier is ook al zo mooi.
'K Ben der helemaal weg van

Groetjes Jannie.

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Jouw kaartje ziet er ook prachtig uit.
Je had het alleen over de sketch van mij maar volgens mij moest je die wel volgen hoor, er staat wel een vierkante kaart maar daaronder staat de sketch en ook de voorbeelden en de andere deelnemers aan de challenge hebben hem ook gevolgd...ik hoop dus maar dat het wel goed is, nou ja en anders ik vond hem leuk om te maken,hihi! Groetjes Marianne

Mina zei

wow Ageeth this is amazing, I love the colours...beautifully put together
Mina xxx

Lia Wilcke zei

Hoi Ageeth.
Het is een heel mooie kaart.
Ik vind de kleuren prachtig.
Verder alles goed bij jouw?

Groetjes Lia.

Josee zei

Een prachtig kaartje weer, Ageeth!!!!

Paola ♥ zei

Super schön!!

Liebe Grüße
Paola