Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 24 augustus 2010

Kerst in blauw


Dit is hem geworden, ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken ..... Zeggen jullie het maar.
Groetjes en een fijne avond nog allemaal, Ageeth
Ik heb hem inmiddels ietwat meer kleur gegeven, vond hem zelf een beetje `kaal`. Nu kan tie ermee door.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge 08 van http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com

26 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaartje ageeth
erg leuk gedaan
leuke stempel ook
liefs chantal

Thea zei

Ik zeg prachtig! Want blauw is één van mijn favoriete kleuren ook voor de kerstkaarten. Ik heb vorige week een paperpad gekocht bij Doe@ding in Spijkenisse (webshop) van Ella Blue, helemaal geweldig.
Groetjes Thea

Sandra zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en voor je tant ook . verder wens ik je veel plezier a.s vrijdag op de beurs, helaas zal ik je niet ontmoeten dan ( jammer) want ik kan pas zaterdag gaan omdat arno geen vrij kon krijgen.
groetjes sandra

Jeanet van der Lee zei

Hij is leuk zeg, weer eens wat anders dan de geeikte kerstkleuren toch?

Marjan zei

Ik vind het erg origineel en inderdaad is het weer eens wat anders dan groen of rood.
Mooi!

Bedankt nog voor je leuke bericht op mijn blog, ik zag dat je ook volger bent geworden. Ik heb hier eens rond zitten neuzen en zie veel moois, dus ga ik jou ook volgen.

Groetjes, Marjan

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ik vind hem erg bijzonder geworden!
en ook erg mooi.

Liefs Ida

Agnes zei

Prachtig kaartje Ageeth net als je voorgaande kaart! Alle twee heel apart!!

groetjes, Agnes

Riet zei

Hij is prachtig Ageeth,leuk die kerstbal,mooi papier.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, ik hou zo van die blauwe kleuren, prachtig hoor! Je vroeg waar ik de sneeuwpen vandaan had, die komt bij de Hobbyvision vandaan, ze heeft echt super mooie kaarten hangen als voorbeeld ook! Heel veel plezier vrijdag!!! We horen/zien wel op je blog hoe je het gehad hebt. Groetjes Marianne

Annika zei

Oh wow, it looks incredibly luxurious and tasteful!
Hugs
Annika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuk een kerstkaart in andere kleuren dan de trditionele kerstkleuren.

groetjes jolande

Durvina zei

Wat een prachtige kerstkaart in dat ijsblauw.

gr, Durvina

Mina zei

wow this is gorgeous Ageeth I love this Magnolia bauble stamp
Mina xxx

Angelique zei

schitterend is je kaart!! bedankt voor je deelname aan de challenge!!

susie zei

Hoi Ageeth,

Ik heb jou hele blog doorlopen, vele leuke en mooie kaartjes gezien en ook soms een haakwerkske. Ook dit kaartje is weer speciaal mede door z'n kleur.
Ik kom graag terug kijken en word volger.

groetjes Susie

Unknown zei

Wow... loving it!!!
Great colors and amazing design... so elegant!!

hugs,
Jorunn

CraftyC zei

This is beautiful Ageeth, a very traditional card and gorgeous colours!
Clairex

Dena zei

Oh what an elegant card! Love the glitter and the pretty poinsetta!!!!
Hugs, Dena

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Wat een prachtig kerstkaartje. Ik vind blauw juist erg geschikt voor een kerstkaart, een mooi plaatje hoor!

Groetjes,
Wendy

Dina zei

no cute maar wel mooi, bedankt voor de deelname bij derwent

Josee zei

Een schitterend kaartje Ageeth!!!

Silje zei

What a beautiful card - great colors!!

Marijke zei

Het is een schitterende kaart! Niet het type wat ik zelf maak, want er "moet" toch een cutie op bij mij, maar ik wil dit toch ook eens proberen, want ik vind het echt geweldig mooi!

Justine zei

Hey,
Wat een mooie kaart!
Ik vind hem fantastisch!
Nog veel plezier.
Groetjes Justine

Marga zei

Heel erg mooie kaart Ageeth. Echt een winterkaart.

Unknown zei

Mooie kaart zeg wat zijn jullie allemaal vroeg ik moet ook nodig aan de gang.