Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 10 augustus 2010

Weer een kerstkaartje


Gisteren kondigde ik al aan dat ik zou posten maar helaas lukte dat niet meer. Deze kerstkaart is bijna af, de binnenkant ga ik vandaag doen en laat ik later op de dag nog aan jullie zien. Gelukkig wordt mijn voorraad kerstkaarten wat groter nu. O.a. het lint komt uit Luxemburg waar we afgelopen vrijdag zijn geweest. Daar is een knutselwinkel, als je daar binnenkomt weet je niet wat je ziet: zoveel kant en lint en andere spulletjes. Heb daar weer wat spullen ingeslagen o.a. een bladpons en de kanten kleedjes, kon me niet inhouden.
Mijn moeder komt vandaag weer knutselen dat wordt weer een gezellige dag. Jullie ook een fijne dag toegewenst.
Groeten van Ageeth

32 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Ageeth wat een snoepie van een kaartje en het kant is ook helemaal te gek!!

Groetjes Ilonka

Anoniem zei

Wat een prachtig kerst kaartje Ageeth.
En dat kant met lint wat is dat geweldig mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezellige dag van daag en veel freubel plezier toegewenst.

Groetjes Jannie.

Annika zei

Oh so pretty! Love the vintage feel!
Hugs
Annika

Esther zei

In Luxembourg een freubelwinkel,had ik moeten weten.
Ben daar nl ook al menig maal geweest.
Er leuk weer je kerst kaartje.

Groetjes Esther

Mali Pering zei

Thank you, thank!

Hugs, from Brazil

Linda zei

Wat een schattig kaartje. Veel plezier vandaag.

Gr Linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart helemaal geweldig, schitterend lint en wat een kleuke stempel.

groetjes jolande

Marijke zei

Wat een schitterend kaartje en wat een gaaf lintje is dat!

chantal zei

schitterend kaartje ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een schattig kaartje! En wat een mooi lint zeg!

Groetjes,
Wendy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw Ageeth, ik ben net volger van je geworden, want je maakt super creaties, ik zie ook knipvellen ik zie van alles en zo 1 ben ik ook hihi! ik borduur ook nog, geen idee of jij dat ook doet, maar dit kaartje is ook super mooi!
Ook een hele mooie stempel.

Kom je ook op mijn blog kijken? http://creatievehandgemaaktekaarten.blogspot.com

Liefs Ida

Mina zei

oooohhhh this is gorgeous Ageeth, so beautifully coloured and the papers and embellishments are stunning too
Mina xxx

Lia zei

hoi ageeth
je kaartje is prachtig mooie kleurtjes heb je gebruikt
dank je wel voor je live compliment (bloos bloos)
liefs Lia

Yvonne Hagane zei

What a beautiful card Ageeth! The gingham ribbon looks amazing. Great work!
Hugs.

Thea zei

Hoi Ageeth,

Prachtig! Krijg nu ook weer zin om aan de slag te gaan. Heb niks gedaan tijdens de vakantie, alleen maar gelezen en overdag gewandeld in de bergen.

Groetjes
Thea

Bernadet zei

geweldige kaart Ageeth
Past allemaal zo superleuk bij mekaar

Hanna zei

Beutiful card, Ageeth!
Totally breathtaking! Love you sweet, gorgeous design and lovely details. That image is such a cutie! It's my first time on your blog, and I'll be back...! ;o)

hugs & love,
Hanna

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart! Ontzettend leuk en mooie lint zeg.
Groetjes Astrid

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Ageeth,
Dank je voor je reaktie
wat is dat altijd weer een verrassing he:)
Prachtige en lieve kaarten zie ik genoeg
Leuk met de kerst bezig zijn
ik heb nog geen tijd daarvoor hoor
Liefs
Sonja

Jackie Thomas zei

Ageeth, this card is simply gorgeous. I love your style so much. Truly beautiful hugs xo Jackie

Riet zei

Ohhh wowww Ageeth,wat een schitterende kaart.
Zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
En wat een prachtig papier.

Liefs Riet.

Elise zei

Oh my gosh! This is absolutely STUNNING! I am in AWE! Your details are simply too beautiful for words!

Hugs,
Elise

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, wat een super lief kaartje! Mooie kleurtjes ook en het afdrukje is zo leuk!!! Fijn weekend! Groetjes Marianne

Linda W zei

Oh
What a beautyful card, well done.
Like the ribbons.
Hug

Femmy zei

wauw super je kaart!!!
groetjes Femmy

Christina zei

Een prachtige kaart is het geworden Ageeth!
Groeten Kristel

Durvina zei

Wat prachtig.
En had je nog wat aan mij tip?

gr, Durvina

Kaatje zei

wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Je maakt erg leuke creaties dus ik ben ook volger op jouw blog geworden!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Hoi Ageeth!
Dat is een super mooi kerstkaartje :)
Groetjes Anneke

Swaantje zei

mooi....mooi...mooi
Heel prachtig is je kaartje,Ageeth..

Liefs
Swaani

Alma zei

Hi :-) Das ist ja eine ganz wundervolle Karte geworden! Das Motiv ist so süß! Dein Deutsch ist doch ganz toll :-) Ich verstehe alles und du kannst auf jeden Fall besser Deutsch als ich deine Sprache (lesen kann ich sie, da verstehe ich das meiste, aber sprechen kann ich sie nicht :-( )
Ganz liebe Grüße
Alma

Dena zei

Wow! This is one amazing vintage style card! Love how you did the punched border all around and used such pretty embellishments!!! Great card Ageeth!
Hugs, Dena