Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

vrijdag 29 oktober 2010

Kaartenmolen


Hallo, we hebben gisteravond deze kaartenmolen opgehaald. Er kunnen zoveel kaarten in gezet worden, het is geweldig. Staat heel gezellig in mijn hobbykamer, ik ben er erg blij mee.
Groetjes en iedereen een heel fijn weekend toegewenst, Ageeth

13 opmerkingen:

Ilonka zei

wat onzettend handig heel veel plezier ermee.

groetjes ilonka

Thea zei

Hoi Ageeth,
Dat is leuk!!!! En wat een prachtige kaarten staan erin.
Fijn weekend!
Groetjes Thea

Esther zei

Nou ziet er geweldig uit hoor.
Als de molen vol is stop je met kaarten maken?haha

Groetjes Esther

Marjan zei

Wat leuk!! Een mooie display voor je eigen kaartjes! Pas je wel op voor licht en zon, zou zo zonde zijn als de boel verkleurt!

Groetjes, Marjan

Lia zei

schitterende kaartmolen daar zul je veel plezier aan hebben
liefs Lia

BepvS zei

Leuk hoor, ik had er ook 1 toen ik een eigen hobbykamer had maar nu helaas niet meer....
Gr, Bep

Agnes zei

Oh, dat is zeker handig en staat nog gezellig ook!

Groetjes, Agnes

Anoniem zei

Wow dat ziet er schitterend uit Ageeth.

Groetjes Jannie.

susie zei

Wauw tof je eigen kaartenmolen ! Ik zie dat er nog kaartjes bij kunnen Ageeth dus je kan nog verder hé.

nog een prettig weekend , Susie

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Héél leuk zo!! En dat siert de hobbykamer ineens op met je eigen werkjes, zo plezant hé!

Groetjes, Jaimie

Mina zei

wow Ageeth this is brilliant for your card...fab little gadget
Mina xxx

Femmy zei

Ageeth super de standaard maar nog leuker is dat je de blogcandy bijmij hebt gewonnen wil je mij je adres even doormailen mijn e-mailadres is f.meijberg@hetnet.nl
groetjes Femmy

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat super gaaf Ageeth! Kan me voorstellen dat het heel leuk staat in je kamer. Zo heb je een mooi overzicht van je creaties.

Groetjes,
Wendy