Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 13 oktober 2010

Kerstkaart


En dit is hem dan geworden. Eenvoudig maar met mooi papier kan het niet mislukken. Het beetje blauwe streepje wat je nog ziet (met de glitters) is nog niet helemaal gedroogde lijm. Dat gaat wel goed komen. Voor de rest ja ik heb altijd wel een zwak voor 3D hoor, dus een 3D plaatje met wat sneeuw, takjes en besjes er zelf bij gemaakt. Ik heb weer een kaart voor de voorraad.
Groetjes Ageeth

28 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig kaartje, met dat bling bling

-Sanna- zei

Beautiful Christmas card.
Loved that snow.

Wendy Koorevaar zei

Mooi hoor Ageeth! leuk zo met die glitters en takjes!

Groetjes,
Wendy

Lia zei

Het is een echt kerstkaartje Ageeth, niets mis mee.

groetjes Lia

Marjan zei

Kijk... zo zie je maar... met een beetje geduld en even broeden... dan komt er toch iets moois uit!!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ageeth,mooi plaatje en papier.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Schitterende kerstkaart. en je blog achtergrond is ook heel leuk.
gr annemarie en merit

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kerstkaart, prachtig papier.

groetjes jolande

Anneke zei

een prachtige en stijlvolle kaart

Thea zei

Hoi Ageeth,
Wat een prachtige kaart, het 3-d plaatje is ook zo mooi! Krijg weer zin in een echte winter als je dit ziet.
Groetjes Thea

susie zei

Schitterend kaartje Ageeth, stijlvol !

groetjes, Susie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Woow prachtig is dit Ageeth!

Liefs Ida

Mina zei

wow stunning Ageeth...that image is so gorgeous
Mina xxx

Durvina zei

Wat heb je mooie kaarten op je blog die ik nog niet eerder heb gezien, deze is ook een beauty.

gr, Durvina

Kaatje zei

heel mooi!!

groetjes,
Annika

Josee zei

Hartstikke leuk Ageeth!!!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Prachtige kaart!

Ik ben volger geworden van uw blogje en kom zeker nog eens terug.

groetjes, Jaimie

rosy3108 zei

gorgeous!

angelique (anlou) zei

wat een prachtige kaart meis
dank je wel voor je lieve bericht op mijn blog
en ja dit is echt zo'n kaart waar ik geen afstand van wil doen
liefs angelique

Anoniem zei

Wat een mooie kaart weer Ageeth, Groeten ma

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, een prachtig kaartje, heerlijk al die glitters! Groetjes Marianne

Annika zei

Your work is always dso lovely - adore the vintage feel and that lush glitter!
Hugs
Annika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Ageeth, even een antwoord op je vraag.
De tag van de kerstman op mijn kaart is van Graphic 45.
Een vel vol met tags, echt prachtig.
Ik heb het bij Hobbystunter gekocht.
Hier is de link, kun je even kijken.

tags

groetjes jolande

Anneke zei

Prachtige kaart!
Groetjes Anneke

Inger Harding zei

Such a beautiful card again Ageeth!!!
Lovely image and colours!
Have a nice weekend.

♥ Hugs, Inger

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
De site waar ik het kerstplaatje vandaan heb is:
http://artfulldelight.blogspot.com

Hij staat dan onder 2009, vintage kerst.Hopelijk kun je hem vinden, zo niet dan moet je het me laten weten hoor.

Groetjes,
Wendy

Kathy zei

GOrgeous blog Ageeth!! Thanks so much for playing in my blog candy! I see your the first to ask for the ink so if you can just send me your address I will get it out to you! You can find my email on my blog!!
Thanks! Have a lovely day!
:)Kathy

Ilonka zei

Owh wat een prachtig kaartje. Erg mooi!!

Groetjes, Ilonka