Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 2 december 2010

Eindelijk !


Het is er toch van gekomen.... eindelijk af deze kaart, de inspiratie was ver te zoeken afgelopen week. Aan het papier ligt het niet want dit mooie blok ligt al een tijdje te wachten maar het ligt meer aan mij. Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn. We gaan gewoon stug door.
Groetjes vanuit een wit en brrrrr koud Dordrecht, Ageeth

17 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

br... hier ook koud!

je kaart is prachtig!

Thea zei

Prachtige Ageeth!
Bij iedereen is de inspiratie wel eens ondergesneeuwd ;-)
Groetjes uit het koude (maar ik vind dat niet erg) noorden.
Thea

Unknown zei

Hallo Ageeth, je doorzettingsvermogen heeft wel wat opgeleverd!! Mooie kaart!! Groetjes, Frrrrrea

*Ellen* zei

prachtig en een super stijlvol kaartje is dit

Lia zei

schitterend kaartje ageeth
liefs lia

susie zei

Wreed koud hé !
Hier is het net gestopt met sneeuwen na een hele nacht, benieuwd of er weer gaat vallen hierna.

Tis een mooie kaart geworden Ageeth !

Nog een fijne dag , Susie

Dena zei

So pretty Ageeth! That border punch looks wonderful!
Hugs, Dena

Anneke zei

wat een super mooie en stijlvolle kaart is dit zeg.
prachtige bloemen details

Esther zei

Mooi hoor je kaart.
Succes met het vinden naar meer inspiratie dan maar.haha

Groetjes Esther

Astrid zei

Schitterende kaart hoor Ageeth, volgens mij hebben we allemaal wel eens last van een dipje :)

groetjes Astrid

Marjan zei

Nou Ageeth, ook zonder inspiratie maak je mooie dingen!! Het is toch een prachtkaart!

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

Elegante, effectieve kaart !! mooi gemaakt,
groetjes, martina
x

Marijke zei

Wat een schitterende kaart Ageeth!> Helaas zijn we allemaal wel eens onze inspiratie kwijt, maar gelukkig komt hij (of is het een zij?) altijd wel weer terug!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Wat een prachtige kaart en zulk mooi papier ook!

December is ook wel een drukke maand, misschien daarom dat het bij iedereen een beetje lagere versnelling zit?!

Groetjes, Jaimie

nicolet zei

Een schitterend kaartje is dit geworden!
Groetjes Nicolet

Marjanne zei

hier is het ook ijzig koud! mooie kaart!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart heb je gemaakt, mooi hart heb je erbij gebruikt.

groetjes jolande