Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

vrijdag 31 december 2010

Laatste 2010 kaart


Hallo allemaal, gisteren dit kaartje gemaakt. Het laatste kaartje voor 2010. Ik wil graag meedoen met deze kaart aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents nummer 17. Deze keer mocht alles zolang het maar gekleurd is met Derwent, nou dat heb ik dus doe ik weer een poging. Ook doe ik met deze kaart mee met de nieuwe challengeblog van: http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com, nummer 1 en de nieuwe challenge van 3D Cards.
De blaadjes heb ik 2-D geplakt en bewerkt met embossingpoeder.
Iedereen een gezellige oudejaarsdag en een prettige jaarwisseling toegewenst!
Liefs Ageeth x

31 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi sfeervol kaartje Ageeth!! Ik wens je gelukkig Nieuwjaar, alle goeds voor 2011. Groetjes, Frea

Neline zei

prachtig kaartje Ageeth! Jij ook een hele gezellige dag en een fijne jaarwisseling.
groetjes
Neline

Marjanne zei

Een heel lief kaartje en een hele prettige avond gewenst

-Sanna- zei

This was really sweet.
Happy new year to you...

Kaatje zei

mooi kaartje!

goede jaarwisseling en de beste wensen voor een creatief 2011!

groetjes,
Annika

Marijke zei

Een heel mooi kaartje Ageeth!
Verder wil ik jou een hele goede jaarwisseling wensen en een gelukkig, gezond en creatief 2011!

Dena zei

Beautiful Ageeth!
Have a Happy New Year's Eve and see you in 2012!
Hugs, Dena

chantal zei

schitterende kaatr ageeth
erg leuk gedaan
ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2011
liefs chantal

nicolet zei

Ooh wat een superleuk laatste kaartje heb je gemaakt! Het allerbeste voor 2011!
Groetjes Nicolet

Heidi zei

Gorgeous Ageeth! Adorable card.
Happy New Year!
Hugs, Heidi:)

Yvonne zei

Prachtig kaartje Ageeth.
Mooi papier heb je gebruikt.
Een fijne jaarwisseling en een goed,gezond en creatief 2011.
Groetjes,Yvonne.

Neltine zei

Die is lief zeg met dat leuke vogeltje erop.
Die stempel vond ik nooit zo leuk, maar zoals jij hem hebt gebruikt is hij harstikke toppie:)

Wens ik je nog een hele gezellige jaarwisseling en tot volgend jaar:)

groetjes,
Neltine

Riet zei

Schitterende kaart Ageeth,lief die stempel,mooi papier.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.

chris zei

ITS SO BEAUTIFUL.
HAPPY NEW YEAR and have a happy 1.1.11 Hugs Chris xx

Josee zei

Wat een leuke kaart!!!
Ik wens je een heel goed en creatief 2011 !!!
Groetjes Josee

Inger Harding zei

HAPPY NEW YEAR to you and your family Ageeth!
Such a beautiful card!! :)

♥ Hugs, Inger

* Üla * zei

Hele sfeervolle en elegante kaart Ageeth!
Schitterend met dit geponst randje. Ik wens je ook een heel goed en creatief 2011!!!
groetjes Ula

Neltine zei

Hoi Ageeth,

Leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu maar afwachten. Ssssspannend!! Hihi. En ik zal het niet in Blogland roepen dat jij nog geen Magnoliastempel hebt hoor....Hoewel...we hebben ook nog Hyves en Facebook en zo. Misschien dat ik het daar vertel hihihi.

Een fijne maandag verder en groetjes,
Neltine



Groetjes,
Neltine

Marjan zei

Prachtige afsluiting van dit jaar is je kaart! Succes met de challenge en ook jou wens ik het allerbeste voor 2011!

Groetjes, Marjan

Mina zei

fabulously gorgeous card Ageeth, I love the robin and the touch of glitter
Happy New Year to you and your family Ageeth
Mina xxx

Hazel zei

What a delightful card. Thank you for linking for the first challenge on my Christmas challenge blog x

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig en gezond en natuurlijk creatief 2011 toe!
Dit laatste kaartje van het oude jaar is super mooi! Leuk gedaan ook met die tag! Ben wat laat met mijn reactie maar dat komt door mijn
"blogpauze" .
Ik mail je even over de naamstempel ok? Dat is wat handiger.

Lieve groetjes,
Wendy

susie zei

Een heel mooi en lief kaartje Ageeth !
Een happy en creatief 2011 gewenst ..... :)

Vintage cards and more zei

Ha die Ageeth, haha daar ben ik dan eindelijk met een berichtje op jou blog, ben meteen je volger geworden en zoals je op mijn blog vroeg naar de Waxinelichtjes kaart, dat patroon staat op de site van stampARTic en is van Marianne papirverden. Er staan op die sites nog veel meer leuke dingen! En kom je er niet uit dan geef je maar een seintje en dan help ik je verder! Groetjes en een fijn weekend van Sonja.

Dina zei

een super mooie kaart, bedankt voor je deelname bij Derwent

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

That's absolutely gorgeous Ageeth!!! Great job!!! Thanks so much for visiting my blog and entering my blog candy.

I hope you will return ...

big hugs for you...Claudia

Lia zei

hoi ageeth,
hier was ik weer eventjes ik print ze altijd op 9,5 cm en dan zijn ze mooi van formaat
liefs Lia

Marlies zei

Hoi Ageeth,
bedankt voor je bezoek aan mijn blog en leuk dat je ook meteen volger bent geworden. Ik ben natuurlijk ook bij jou komen kijken. Wat maakt je mooie kaarten en je maakt er ook z'n mooie sfeervolle foto's van.
Ik ben je ook gaan volgen.
groetjes, Marlies

Anneke zei

Hoi Ageeth!
dank je wel voor je leuke berichtje!
Jou kaartje is ook weer zo'n schatje!!
Groetjes Anneke

Wybrich zei

schitterende kaart heb je gemaakt!

anita01 zei

Wat een heerlijk sfeerkaartje en welkom als volger op mijn blog hoor...gezellig!

Warme groetjes,
Anita