Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 2 december 2010

Mijn vriend


Mijn vriend het roodborstje vindt de pindakaas die ik neergezet heb errug lekker. Maar ook merels en koolmeesjes vliegen af en aan hier. Tis echt winter hoor.

16 opmerkingen:

Astrid zei

Leuk hoor Ageeth, ik zal ook ff wat vetbolletjes in de tuin hangen, zo leuk altijd om te zien hoe ze erop af komen, wij hebben nog niet zoveel sneeuw, het is net een beetje wit :)

groetjes Astrid

Unknown zei

Mooi hè?! Ik heb ook vetbollen hangen maar bij mij zijn het vnl pimpelmeesjes en koolmeesjes. Frea

Marjan zei

Mooie foto! Leuk hè, die vogeltjes?
Pindakaas, daar heb ik nooit aan gedacht.
Een voedertafel is hier niet handig, veel te veel katten die rondsluipen.
Ik heb daarom diverse vogelhuisjes in de sreing hangen, dat is ook erg leuk!

Groetjes, Marjan

-Sanna- zei

Beautiful picture,
and beautiful bird.
In Norwegian it's called "rødstrupe".

Heidi zei

Beautiful photo!
Hugs, Heidi:)

Marijke zei

Wat een pracht foto! Die arme beestjes hebben het op het moment best moeilijk!
En pindakaas las ik van de week ook al ergens, dat ga ik ook maar eens uit proberen!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Oh wat is je vriendje supermooi.
Ik ging met de kindjes normaal gisteren een snoeppot maken voor de vogels, maar het zal voor in het weekend zijn vrees ik, want ik ben op zoek naar tijd nu :-)

groetjes, Jaimie

nicolet zei

Wat een lief vriendje heb je zeg! Daar kun je mooi van genieten!
Groetjes Nicolet

Sandra zei

wat een schitterend plaatje heb je gemaakt zeg, en pindakaas nooit aangedacht maar eigenlijk wel begrijpelijk
groetjes sandra

Marjanne zei

o wt een liefje!!

stempelfreaks zei

Prachtige foto zeg. Wij hebben ook telkens een roodborstje. Pindakaas ga ik ook eens uitproberen. Nooit aangedacht.
Groetjes Astrid & Larissa

angelique (anlou) zei

wij hebben geen tuin, of gelegenheid om vetbollen of zoiets op te hangen
marar als wij een tuin hebben ga ik ze zeker verwennen
je foto is prachtig meis
liefs angelique

Mina zei

I love robins dont you...stunning photo of this chubby little fella
Mina xxx

Wybrich zei

het is ook zo leuk al die vogels in de tuin!
mooie foto!

KarenB zei

Thank you for sharing that adorable photo of the robin red-breast. Soooo sweet!

Janie Printz zei

Your cards are always wonderful but I'm a bird lover too & feeding the birds is omething my husband & I love to do. This is just such a great picture. Thanks for sharing.
Hugs, Janie