Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 20 januari 2011

Hallo ik ben er weer


Hoi allemaal, even een kort berichtje van mij. De reden dat ik jullie niet heb kunnen bezoeken en wat ik altijd doe een berichtje achter laten is dat ik afgelopen donderdag aan mijn hernia ben geopereerd. Ik mocht maandag naar huis en ben nu herstellende van de operatie. Alles is goed gegaan, heb een paar rottige dagen achter de rug maar nu gaat het elke dag ietsje beter. De foto is een collage van de boeketten en kaarten die ik heb ontvangen van mijn lief, familie, vrienden en collega´s. Ik mag max. 15 minuten achtereen zitten, moet dan of even lopen of liggen. Morgen krijg ik fysio aan huis en dat voorlopig even een week lang. Op naar herstel! Op naar een pijnvrij leven.
Lieve groeten aan jullie allemaal en hopelijk snel tot blogs!
Ageeth xxx

24 opmerkingen:

Cynthia zei

Beste Ageeth,

Wat ontzettend vervelend. Hopelijk voel je je snel wat beter. Heel veel beterschap!

Groetjes,

Cynthia

Marijke zei

Heel veel beterschap Ageeth. Forceer niks!
Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent en dan zonder pijn!

Marjan zei

Jeetje meid! Dat klinkt heftig. Ik hoop dat de operatie echt geholpen heeft en dat je inderdaad weer pijnvrij bent en mobiel, want dat is net zo belangrijk. Oefen maar lekker en maak je niet druk om de blogs van anderen.
Je bent trouwens erg verwend, mooi hoor! Beterschap!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Hoi Ageeth,
ik hoop dat het vlug beter met je gaat, het zal zo allemaal niet meevallen maar dat je van de pijn af bent is het voornaamste.
Ik wens een zeer spoedig herstel toe en tot blogs,
groetjes, Marlies

*Ellen* zei

wat vervelend allemaal voor je,heel veel beterschap ermee

Linda zei

Heel veel sterkte de komende tijd. En hopen dat pijn dan verleden tijd is.

Gr Linda

Jeanet van der Lee zei

Da's niet niks zeg, een hernia operatie. Ik hoop dat je snel vooruit mag gaan en inderdaad pijnvrij verder kunt gaan. Sterkte! Groetjes, Jeanet

Marian zei

Beterschap, en succes met het revalideren
Groetjes Marian

fridel zei

ik wens je heel veel beterschap en goed herstel
groetjes frieda

stempelfreaks zei

Veel sterkte de komende tijd. Succes met de revalidatie.
Groetjes Astrid & Larissa

Sieta zei

Neem de tijd om te herstellen, ik heb zelf ook een hernia operatie gehad, dus weet wat er aan vooraf is gegaan. Ik ben volledig hersteld maar zal altijd rekening moeten houden met een rug met beperkingen. Sterkte.
Lieve groetjes Sieta

Inger Harding zei

Hi Ageeth,
So many beautiful flowers!
Best Wishes and Get Well Soon!

Hugs, Inger :)

Marjanne zei

sterkte meid!! prachtige foto's van de kaarten en de bloemen, je bent maar verwent!! Lieve groeten!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik hoop dat je snel opknapt, ik wens je vvel sterkte met de revalidatie.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Oh klinkt helaas héél bekend, ik ben geopereed op 21 jaar en mijn mama heeft ook een héle zware rugoperatie gehad, dus wij weten hoe het voelt en het herstel ervan, het ongeduld om terug alles normaal te kunnen/mogen doen,..
ik wil u héél véél sterkte wensen met het herstel en neem de nodige tijd voor uzelf hoor, wij zien je wel verschijnen als het je past !

groetjes, Jaimie

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, ik wens je een heel voorspoedig herstel! Wat zou het fijn voor je zijn als je van die pijn af bent! Sterkte meid! Liefs Marianne

susie zei

Hoi Ageeth,
heel veel beterschap gewenst en rustig aan doen hoor !
Tijd nemen en luisteren naar de dokter EN naar je rug !!
Je hebt maar 1 rug hé meid !

Nog een fijn weekend ... ;)

Kaatje zei

van harte beterschap en sterkte gewenst!

groetjes,
Annika

Mina zei

oh no Ageeth I hope your back to 100% really soon...take good care of yourself...thank you so much for your birthday wishes
Mina xxx

Wendy Koorevaar zei

Nou dat is niet niks meid, ik had je al gemist. Hopelijk knap je snel weer op en wordt de pijn minder.
Ik wens je veel sterkte en beterschap en neem de tijd voor je herstel.

Liefs,
Wendy

Vintage cards and more zei

Ha Ageeth ik wens jou een heel goed herstel toe!! Wees voorzichtig en doe rustig aan, groetjes Sonja,

Thea zei

Hallo Ageeth,
Dat is niet niks een hernia.
Ik wil je een spoedig herstel toewensen, doe rustig aan. Wat heb je prachtige bloemen gehad, schitterend!

Liefs
Thea

Marjan zei

Hoi Ageeth, hopelijk gaat het nu al beter? Ik zag je vraag over de rozet op mijn blog. Ik heb er een link naar een tutorial op Youtube op gezet. Dat doe je met de score board van Martha Stewart, ik heb het met mijn Scor-Pal gedaan, maar met een liniaal en vouwbeen zou het ook gaan, hoor.

Groetjes, Marjan

Mina zei

I hope your much improved Ageeth and will soon be 100% fighting fit...thinking of you
Mina xxx