Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 12 januari 2011

Waxine-lichtjes kaart




Deze kaart wilde ik al zo lang maken maar ik had de maten niet. Bleek dat op StampArtic de kaart met alle info erop stond. Heb ik gemist dan want het is een van mijn favoriete blogs. Vanmiddag ben ik (pas laat) er aan begonnen, ik kon wel een beetje afleiding gebruiken, en dit is het resultaat. Ik hoop dat de foto's een beetje overkomen. Ik heb er niet te veel frummels en fratsen op geplakt dan blijft het een beetje "rustig". Ik vond het heel erg leuk om te maken en het is zeker niet de laatste waxine-lichtjes kaart.
Liefs van Ageeth

33 opmerkingen:

Aleida zei

Mooie kaart! Fijn dat je de maten gevonden hebt.
groetjes,

chantal zei

schitterend waxinelicht kaartje ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Lia zei

heel erg mooi ageeth,mooi papier heb je gebruikt
liefs Lia

Marjan zei

Heel mooi en stijlvol juist doordat je het rustig gehouden hebt.

Groetjes, Marjan

nicolet zei

Wat een leukerd !!
Groetjes NIcolet

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Het is een mooi'ke geworden!

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Hallo Ageeth
Ik heb je kaartje bekeken maar vond hem erg mooi en ik ga hem beslist maken een leuk ideetje gr.ma

Anoniem zei

Heel mooi Ageeth.

Groetjes Jannie.

Marlies zei

Het is heel erg mooi doosje geworden en wat mooi papier. Wat heb je het ook snel gemaakt als je vanmiddag pas begonnen bent, mij lijkt het best ingewikkeld.
groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

is ook mijn favoriete blog,
Deze kaart vind ik weer helemaal super.
Mooi en stijlvol.

groetjes jolande

Marian zei

Het is een heel mooi doosje geworden
Erg leuk
Groetjes Marian

Lia Wilcke zei

Hoi Ageeth.
Hij is mooi geworden.
En ik wens je heel veel sterkte morgen.
Ik zal aan je denken.

Groetjes Lia.

susie zei

Mooie kaarsjes-kaart Ageeth !
Fijne materiaalkeuze gebruikt.

Nog een fijne avond ... :)

Marjanne zei

Deze is echt heel mooi, prachtig van kleur!

Agnes zei

Hele mooie creatie Ageeth!!
Mooi rustig gehouden en is daardoor heel fijntjes om te zien.

Groetjes, Agnes

*Ellen* zei

prachtig is dit stijlvolle kaart/doosje

Lia zei

Ik vind hem prachtig en zeer chique, heel mooi Ageeth.

groetjes Lia

Thea zei

Prachtig geworden Ageeth!
Ik mag ook graag op dat blog rondneuzen, ze geven altijd een duidelijke uitleg.

Groetjes
Thea

Kaatje zei

mooi doosjeskaartje!

groetjes,
Annika

Yvonne zei

Prachtig waxinelicht kaartje Ageeth.
Groetjes,Yvonne.

Vintage cards and more zei

Jaaaa Ageeth hij is geweldig mooi joh!! Super die zachte tintjes!! Groetjes Sonja.

Neltine zei

Heyy hadilootjes,

Wouw...dit kaartje bewijst maar weer dat je helemaal geen stempel en extra fratsen nodig hebt om er een mooie kaart van te maken. Wouwiii gaaf gedaan joh;)

Grrrroetjes,
Neltine

Mina zei

wow Ageeth this is so beautifully elegant, I love these and really must give one a go
Mina xxx

Kirsty Vittetoe zei

What a beautiful creation! thanks for sharing!
Hey, i have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2010/01/hummingbird-love-by-lori-hairston.html

Josee zei

Hartstikke leuk Ageeth!!!
Ik vind dat beetje rustige, erg mooi!!!

Marijke zei

Hij is schitterend Ageeth! Rustig kan ook heel erg mooi zijn!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er prachtig uit, het kant past zo mooi bij je papier.

groetjes jolande

JennyB. zei

Woww, richtig Edel deine Teelicht Karte, wunderschöne Farbzusammenstellung !!!

Liebe Grüße
Jenny

Grenouille Greetings zei

What a beautiful candle holder! So elegant! Warmest wishes, Lesley

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

even antwoord op je vraag over de embossingpoeder, ik heb bij de kaart wit embossingpoeder van Artemio gebruikt.
meestal gebruik ik embossingpoeder van Ranger, daar heb ik een glitterpoeder (holographic)van, die is zo mooi.
Als je dan met kleur stempelt en dan de holographicpoeder gebruikt blijf je de kleur zien en heeft je afdrukje een mooi glittereffect.
ik hoop dat het zo duidelijk is voor je.

groetjes jolande

Anoniem zei

These creation are so pretty! I love the difrent colors!
Hugs,
Meghan

stephanne zei

This is gorgeous!! Love that lace and your paper and details are wonderful!! Also, the animal photography on your blog is brilliant, very nice!!
hugs, stephanne

Peet zei

Ageeth-wat is dit ontzettend mooi!!