Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zondag 20 februari 2011

Dickens kaartje/ Christmaschallengeblog bij Hazel


Hallo allemaal, voor zover ik me kan herinneren heb ik altijd wel iets gehad met de Dickens tijd. Plaatjes van Anton Pieck, de Efteling en DE kerstfilm kennen we allemaal wel. We zijn ook in december naar Deventer geweest naar het Dickens festijn gewoon eens om de sfeer van toen te proeven. Ik heb laatst 2 3-D boeken van Anton Pieck gekocht en heb nu het eerste kaartje eruit gemaakt. Niet 3-D geplakt, ik vond het zo ook goed. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne zondag nog en tot blogs, Ageeth x
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van:
Christmaschallengeblog van Hazel
http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

26 opmerkingen:

heidy zei

Oh Dickens,daar hou ik wel van Ageeth,en je hebt een plaatje van een kaartje gemaakt!
Groetjes Heidy

Yvonne zei

Een prachtig kerstkaartje Ageeth.
Groetjes,Yvonne.

Marijke zei

Wat schitterend Ageeth! Heerlijk die nostalgische plaatsjes en de Efteling vind ik nog steeds geweldig!

Marjanne zei

Enig Anton Piek!! prachtige plaatjes zijn dat. Wat een talent had die man. En jij ook, je kaarttje is prachtig

Thea zei

Schitterend Ageeth, en ook zo leuk om weer een kaart van je te zien. Krijg bijna weer zin in en pak sneeuw.
Ben ook al eens naar het Dickens Festijn geweest, je waant je in oud Engeland. Vond het ontzettend leuk om eens te zien.

Lieve groetjes van Thea

Marjan zei

Mooi!! Echt die sfeer en ik zie zoveel mooie details erop!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Prachtige kerstkaart Ageeth, heel mooi gemaakt. Je blog ziet er ook leuk uit in de lente sfeer!
groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtig en sfeervol kaartje Ageeth! Leuk dat je weer wat hebt geplaatst, hopelijk gaat het weer wat beter met je.

Groetjes,
Wendy

* Üla * zei

Ik vind jouw kaart schitterend geworden en zo heerlijk nostalgisch ook. Geweldig met al die accentjes gedecoreerd!
groetjes Ula

Anoniem zei

Wow wat een schitterende kaart Ageeth.
Ik hou hier wel van heerlijk sfeertje.

Groetjes Jannie.

susie zei

WAUW !!!

Aleida zei

Mooi nostalgisch kaartje!
groetjes,

Alina zei

geweldig, Ageeth, hier heb je nog iemand die gek is op Dickens!
groetjes, Alina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige nostalgische kerstkaart heb je gemaakt

groetjes jolande

*Ellen* zei

prachtig is dit nostalgische kaartje

Marian zei

Wat een schitterende kaart echt super
Groetjes

Riet zei

Wowwwww Ageeth,wat een schitterende kaart.
Ben weg van het plaatje.

Liefs Riet.

Unknown zei

Prachtig Ageeth en Dickens vind ik ook heel mooi heerlijk dat sfeertje.
Heel mooi gemaakt.

groetjes Suze

Mina zei

wow Ageeth what a stunning piece of vintage work
Mina xxx

Henriëtte zei

Mooie kaart geworden zeg!! Heeft helemaal geen 3d nodig, de sneeuw geeft voldoende diepte-effect.

Groetjes Henriëtte

Astrid zei

Wowww, wat een geweldig mooie kaart Ageeth, superrr !!!

groetjes Astrid

Vintage cards and more zei

Mooi deze Dickens kaart!!! En ook je vorige creatie vind ik helemaal geweldig!! Super hoor Ageeth, groetjes Sonja.

m@deliefjuh zei

wauw zeg! wat prachtig! je kaart hieronder vind ik ook al zo'n toppertje!

Inger Harding zei

Wowwww your card looks like a fairytale Ageeth!!!
Very special and lovely designed!! :)

Hugs, Inger

Hazel zei

This is really lovely - thank you for joining in my CHNC challenge 8 - hope to see you again soon x

Hazel zei

Thank you so much for adding the link - and your card is certainly fine for the challenge x