Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zaterdag 5 maart 2011

GEWONNEN met deze kaart bij StampARTic Challenge Sketch Maart




Hallo allemaal, ik heb vandaag heerlijk geknutseld. Mijn man was vissies vangen en ik kon lekker aan de gang met verschillende kaarten. O.a. deze kaart, heb ik gemaakt voor de challenge bij StampARTic voor maart. Dankzij Marianne heb ik de dubbele rand ontdekt. Is zo gaaf en staat zo mooi! Dank je Marianne voor het maken van altijd zulke mooie kaarten. Het was geen best foto weer maar ik hoop dat de kleuren van de kaart een beetje overkomen.
Iedereen weer bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichtje en ik hoor graag jullie reacties op deze kaart.
Groetjes en een fijn weekend! Ageeth
Heb inmiddels gehoord dat ik de eerste prijs heb gewonnen met deze kaart. Ik ben natuurlijk supertrots wat dacht je!

31 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooi inderdaad, die dubbele rand! Prachtige kaart in deze niet echt kerstkleuren. Het is een mooie sfeervolle kerstkaart! Erg leuk, die tag die een beetje uitsteekt!

Groetjes, Marjan

chantal zei

schitterende kaart ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Aleida zei

Heel mooi! Die ene rand van die dubbele rand zit los, ik ga eens even bij Marianne kijken hoe ze dat doet. Ik vind je kerstkaart super, leuk die gescheurde rand!
groetjes,

Marijke zei

Wow, hij is schitterend. Heel mooi die dubbele ponsrand en blauw vind ik een fantastisch mooie kleur voor kerst!

heidy zei

Hoi Ageeth,wat een schitterende kaart,prachtig dat blauw!
Mijn man vroeg waar hij vissies aan het vangen was haha
Groetjes Heidy

fridel zei

een heel aprat kaartje mooi gedaan hoor groetjes frieda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooie kaart, leuk de schuine voorkant en het labeltje wat er tussenuit steekt.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Zo mooi ség!

Groetjes, Jaimie

Marlies zei

Prachtige kaart, hele mooi kleur! Heel leuk gedaan met de losse rand en hele leuke belletjes tussen de bloemen, echt kerst!
groetjes, Marlies

Inger Harding zei

This is just beautiful Ageeth!!!
Lovely work and I love this look!! :)

♥ Hugs, Inger

Anoniem zei

nou Ageeth je ben wel bezig maar ook weer geslaagt erg mooi gr.ma

Mona Pendleton zei

Gorgeous! The scalloped edge looks amazing and love the pretty flowers!

Bernadet zei

hartstikke mooi Ageeth,
leuk model kaart ook

martina's kaartjes zei

een hele mooie creatie !!! speciaal met dat scheuren en zo, zeker origineel gevonden !
groetjes, martina
x

chris zei

it so perfect and beautiful and inspiring love it so very much.

Kaatje zei

heel mooi gemaakt!

groetjes,
Annika

Marian zei

Vind deze erg mooi
Groetjes

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een mooie kaartjes maak jij!
ik heb me gelijk aangemeld als volger.
zal zeker geregeld bij je een kijkje nemen.
groetjes, Mandy

Annemarie en Merit zei

Prachtig gemaakt Ageeth.

femke zei

heey ageeth,

ik las je berichtje op mijn blog over hoe ik het achtergrondstempeltje had gedaan.

ik heb eerst op een hemakaartje de funstempel gestempeld en dan ook nog een keer op een post it. heb het afdrukje op de post it met een randje eromheen uitgeknipt en tijdelijk geplakt over het plaatje op het hemakaartje (post it is beetje doorschijnend) hierna heb ik er de achtergrondstempel overheen gestempeld. daarna post it er weer afgehaald en klaar!!!

hoop dat je het zo begrijpt en anders hoor ik het wel.

groetjes femke

Unknown zei

Gorgeous card and wonderful take on our sketch!
Thank you for joining our challenge.

hugs,
Jorunn

Agnes zei

Schitterend kaartje!
Super mooi gemaakt!

gr. Agnes

Wendy Koorevaar zei

Ohhh dit is echt een prachtkaart Ageeth!! Zo mooi gedaan met de schuine kant en die dubbele rand, ik vind hem echt helemaal top!

Groetjes,
Wendy

RosesMarijke zei

Wat een mooie creaties zie ik hier weer !!

Marion zei

This is lovely Ageeth. Have a great day.
hugs
Marion

Josee zei

Wat een prachtige kaart Ageeth, heel apart!!

susie zei

Prachtig Ageeth , zowel deze kaart als je merci doosje ç

Nog een fijne avond :)

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart! Een heel leuk model ook en met schitterende ponsranden.

Groetjes, Loes

Petra/Paradise zei

WOOOW! What a lovelly card !!!
Love your version of my sketch!!! <3

Im so greatful that you want to join the sketchchallange Im having, over at StampARTic!! :D

Thanks!!

Hugs Petra

Kirsty Vittetoe zei

This is stunning, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

Ann zei

gefeliciteerd met je 1e prijs, het is een mooi kaartje