Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zondag 6 maart 2011

Oranje kaart voor kleurenkaartenteam


Goedemorgen allemaal, en?????? is tie oranje genoeg?????? Vandaag komen er allemaal oranje kaarten voorbij als het goed is. Deze heb ik op mijn knutsel zaterdag gemaakt en het viel weer niet mee maar ben wel heel erg tevreden met het resultaat. Ik vind de dubbele rand aan de voorkant nog steeds helemaal te gek en ga hem denk ik heeeeeeeel veel op kaarten gebruiken. Ik hoop dat er meer en meer kaartenmaaksters ook mee willen doen aan deze challenge van het kleurenkaartenteam. Iedere week een kaart in een andere kleur, een echte uitdaging. Zie hier voor Martina´s blog voor verdere info. Ben heel benieuwd wat de andere deelneemsters hebben gemaakt. Heb ook meteen mijn blog weer een nieuw gezicht gegeven, met de lente in aantocht is een bloemetje wel gezellig.
Groetjes en graag weer tot blogs, Ageeth x

26 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart Ageeth, en orange is die zeker Heel mooi.

Groetjes Suze

Marijke zei

Wow, wat is die mooi! Ik hou eigenlijk niet van oranje, maar dit kaartje vind ik super!

Annemarie en Merit zei

Wat een heerlijke vrolijk kaart en die rand is prachtig!!!!

heidy zei

Ziet er weer schitterend uit Ageeht
Groetjes Heidy

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje, net als je vrolijke jasje weer

Aleida zei

Mooie oranje kaart! En die dubbele rand komt heel mooi uit! Gezellig, ik heb echt zin in de Lente!
groetjes,

Lia zei

Schitterende kaart Ageeth, oranje is die zeker hoor haha,

groetjes Lia

Neline zei

prachtige Ageeth! oranje is een hele mooie, warme kleur.
groetjes
Neline

Rosina zei

Een hele mooie oranje kaart is het geworden Ageeth....
groetjes Rosina

Thea zei

Prachtig Ageeth, wat mooi fris in oranje kleuren!
Helemaal top.

Liefs
Thea

Anneke zei

Wauw wat is die prachtig, mooi stempeltje heb je gebruikt!!
Groetjes Anneke

Monique zei

Mooie kaart hoor!
groetjes
Monique

Margo zei

Wat een prachtige kaart Ageeth !
Groetjes
Margo

Marjanne zei

oranje is niet mijn kleur, maar je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt!

Marjan zei

Ik vind oranje best een moeilijk kleur, maar jij hebt er een prachtkaartje mee gemaakt!

Groetjes, Marjan

chantal zei

wouw schitterende kaart ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooie warme kleur en je blog lay-out is lekker gezellig.

groetjes jolande

Marian zei

Heel erg mooi je kaart
Groetjes

martina's kaartjes zei

Hoi Ageeth, sorry voor de late reactie ! maar, het is een superrrr kaart !
groetjes, martina
bedankt om weer mee te doen,
x

Marlies zei

Hele leuke kaart en leuke afbeelding en het dubbele randje is ook erg leuk! Totaal dus: Prachtige kaart!
groetjes, Marlies

* Üla * zei

Wat een mooie en warme kaartje met prachtige delicate details is die ook Ageeth!
Ook erg mooi gemaakt.
groetjes Ula

Anoniem zei

Hallo dit kaartje is ook weer erg mooi de kleuren komen goed uit
gr.ma

Inger Harding zei

Beautiful card and lovely warm colours Ageeth!!!
So pretty!

♥ Hugs, Inger

Christine zei

Héél erg mooie kaart. Prachtige afwerking, je hebt oog voor detail hoor!
Groetjes
Christine

Unknown zei

Hoi,
Ik vind het een leuk oranje kaartje geworden.
Groetjes Saskia

Unknown zei

Prachtig oranje kaartje.
Vind de kaart hier boven ook geweldig.
Groetjes en een fijne dag Brigitte