Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 23 augustus 2012

Bloemetje

Goedemorgen, vandaag wil ik deze kaart laten zien. Ik was helemaal weg van het mooie bloempapier en de kleuren. Even een vraagje nog aan jullie. Kunnen jullie mijn volgers zien op mijn blog? Ik namelijk niet maar ik hoor van anderen dat ze weer wel zichtbaar zijn. Ik hoor graag jullie reactie. Alvast bedankt! Nog een fijne dag en weer tot ziens, groetjes van Ageeth

15 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Mooie kaart en leiuk die randjes zo gedaan.

En neen ik zie je volgers niet, en heb nog geen idee hoe ze er terug kunnen opkomen.

Groetjes, Jaimie

Milnie zei

Wat een ontzettend mooie en stijlvolle kaart!!

heidy zei

Wat een plaatje Ageeth!!
Groetjes Heidy

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Zie geen volgers
VOLGERS ZOEK KIJK BIJ HTTP://VERHALENENCOLUMNS.BLOGSPOT.NL/ VOOR OPLOSSING
Succes Groetjes



Als je naar mijn blog gaat staat boven mijn volgers een regel info

Rachelle zei

Hi Ageeth,

een pragtige kaartjie. Ek hou van die kleure.

I can see your followers on the sidebar! They are back! :-)

Lots of love
Rachelle

Kaatje zei

leuk kaartje met dat mooie bloemetjespapier!

Ik zie je volgers wel.

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt Ageeth.
Echt schitterend.

Groetjes Jannie

ps ik zie je volgers wel hoor.

Marlies zei

Wat een lief kaartje Ageeth! Prachtig papier, leuk model en een schattige fee!
Ik zie je volgers wel. groetjes, Marlies

Josee zei

Een prachtige kaart Ageeth!!!!
Ik kan je volgers gewoon zien hoor ;)

martina's kaartjes zei

hoi ageeth ! volgers, check ! jawel, mooie kaart, check, jawel =)
mooie creatie !
jammer dat je geen reacties bij mij kan achterlaten... heb al vanalles veranderd om m'n blog minder 'zwaar' te maken, vanalles er af gegooid, ik weet het niet meer jammer genoeg !
In ieder geval, als de nood hoog is, kan je me altijd een mailtje sturen hoor ! toch bedankt voor de moeite,
grtjs, martina
x

Anneke zei

ik vind dit een mooie en stijlvolle kaart en het papier vind ik super mooi.
groetjes van an

Marjan zei

Supermooie kaart, Ageeth! Mooi gedaan, die sluiting.

June Nelson zei

Aw this is beautiful hunnie such a pretty card, hope your keeping ok big huggeis June xxxxxxx

Mona Pendleton zei

So very pretty!

Amy Johnson zei

wow! What a beautiful card! I love how it opens!